Boldogságórák a Landorhegyi iskolában

 

A korábbi tanév (2018/2019) foglalkozásairól készült összefoglalók ide kattintva érhetők el!

 

 

 

Boldogságórák a Landorhegyi iskolában

2019/2020. tanév

   Örömmel tudatjuk, hogy sikeresen megújítottuk a „Boldog Iskola” címet, ezáltal a 2019/20. tanévben is folytatódnak iskolánkban a boldogságórák, s a 7.a osztályon kívül a 3.a-sok is bekapcsolódtak a Jobb Veled a Világ Alapítvány érzelmi intelligenciát fejlesztő. élménypedagógiai programjába.

Mi is ez a boldogságprogram?

„A program a tanév minden hónapjában olyan témát jár körül, mely segíti és támogatja a gyerekeket a hétköznapi problémákkal való megküzdésben, és a folyamatos önismereti fejlesztéssel és boldogságérzetet fokozó technikák bemutatásával személyes, lelki egészségüket is tápláló kompetenciáikat fejleszti.

A boldogságórák célja nem az, hogy problémamentes életmodellt állítson a fiatalok elé, hanem hogy vezérfonalat adjon az óvodásoknak, iskolásoknak, hogy könnyebben nézzenek szembe a kihívásokkal, képesek legyenek megbirkózni a problémákkal, valamint hogy lehetőséget adjon a testi-lelki egészség megtartásához szükséges tényezők tanulmányozására és tudatosítására.” (http://boldogsagora.hu/tajekoztato)

(Részletesebben ld. előző tanév)

  A 4. éve működő programba az idén immár több mint 1300 óvoda és iskola kapcsolódott be, több mint 100.000 gyermek vesz részt benne az országban.

 

Célunk továbbra is „olyan optimista, magabiztos és kitartó óvodások és iskolások nevelése, akik megoldandó feladatként kezelik a mindennapi kihívásokat, észreveszik az élet szépségeit, az örömteli pillanatokat, és boldog, határozott, pozitív énképpel rendelkező iskolássá, majd felnőtté válnak.” (http://boldogsagora.hu/tajekoztato)

 

 NEVELJÜK BOLDOGSÁGRA IS A GYEREKEKET A LANDORHEGYIBEN!

Rákóczi Marianna és Németh Edit pedagógusok